Na wikken en wegen heb ik besloten de CRX ter interessepeiling in de verkoop te zetten maar gaat alleen weg naar een liefhebber
Chassis: - Type: Honda CRX ED9 - Bouwjaar: 1989 -APK tot Juli 2021 (APK is 2 jaar geldig) - Motor op kenteken (1800cc 200PK) - 3 laags parelmoer Lamborghini oranje (Zeer strak in de lak recentelijk grotendeels herspoten) - Oem ed9 voorlip - Golf 3 lip op achterbumper - Window visor op de achterruit - Custom body, strak gemaakte zijkanten en gelaserde CRX details in voorschermen - Dak en spoiler en window visor achterruit zijn 4D carbon Wrapped - Centrale deurvergrendeling incl. afstandsbediening
Vermogen op dynapacks gemeten 274Pk (met slechte wastegate) uitdraai is aanwezig. Na deze dyno sessie is de motor op straat nogmaals afgesteld met de huidige nieuwe turbosmart wastegate i.c.m. electr. Boostcontroller.
Onderstel: - Zeer nette 16 inch matzwarte Rota Slipstreams met goede Bridgetone banden - Zeer nette AP schroefset (hand instelbaar) - K-Tuned tractionbar (hagelnieuw) - Energy suspension masterset (bijna alle rubbers zijn PU) - Vtec Fusee’s voorzijde - 262mm Brembo Max remschijven i.c.m. Ferodo DS2500 blokken - Zgan Integra 96 spec remklauwen (grotere zuigers) - Crx Del Sol VTI hoofdremcilinder + booster - EBC gegroefde remschijven achter i.c.m. Brakemax blokken - Remklauwen OEM zgan - Goodridge RVS remleidingen rondom - Zgan Blackworks camber kit achter - Zgan Hardrace toe kit achter
Interieur: - Zgan Sparco semi kuipstoelen (zwart met rode stiksel) - Zgan Momo sportstuur (zwart met rode stiksel) - Nieuwe oem EK9 pookhoes - Dual bend Buddyclub shortshifter (incl. Extender) - Type R pook knop - Olie temp, olie druk en Boostmeters op dash - Greddy digitale boostcontroller - Pioneer radio met klapscherm i.c.m. 4 speakers rondom - Nieuwe AKR performance luxe mattenset - Accu in de achterbak weggewerkt (vernieuwd op 05-11-2020) - Lichtgewicht isolatiematten in het achter interieur (om klankkast effect tegen te gaan) - Custom EK tellerbak
Pluspunten: De wagen staat geweldig in de lak en is eind 2019 grotendeels herspoten. Rijdt geweldig en vanwege het lage gewicht en het hoge vermogen is deze serieus snel, power to weight ratio bijna 1 op 3 Olie verbruik is niet waarneembaar, deze zakt niet tot nauwelijks tussen de oliewissels van 1x per jaar Ontzettend veel parts zijn hagelnieuw. Plaatwerk zit geen enkel roestpuntje op wielranden dus ook niet. Apk's zijn 2jaar geldig omdat de wagen ouder is dan 30jaar. Oldtimer verzekering mogelijk.
Minpunten: Vele zullen weten dat ik altijd zuinig (misschien wel te zuinig volgens sommigen) ben op mijn auto's en hierdoor niet zomaar mensen laat (proef)rijden Wij zijn vooral autoliefhebbers en geen doorsnee autohandelaar. Reageer dus a.u.b. enkel wanneer er echt interesse is.
DE PRIJS VOOR AL DIT MOOIS IS EEN GUNFACTOR VOOR DE ECHTE LIEFHEBBER EN IS DUS N.O.T.K. (NADER OVEREEN TE KOMEN) PRIJS WORDT DAN OOK ALLEEN NAAST DE AUTO BESPROKEN MET AANTOONBAAR CASH OP ZAK.
BEZOEK ALLEEN NA TELEFONISCHE AFSPRAAK: 06-537575829